Începând cu ianuarie 2025, raportarea SAF-T va intra într-o nouă etapă, odată cu extinderea aplicabilității acesteia la nivelul tuturor companiilor din România, dar și la nivelul societăților nerezidente înregistrate în România în scopuri de TVA sau impozit pe profit. Workshop raportarea electronica SAF-T

Raportarea SAF-T este una complexă care acoperă aproape toate aspectele care țin de contabilitatea și gestiunea societăților, pregătirea pentru această raportare fiind de cele mai multe ori anevoioasă și cu multe semne de întrebare.

OK Service Corporation organizează un eveniment dedicat specialiștilor care se pregătesc pentru raportarea SAF-T, oferind informații actualizate și detalii practice despre implementarea corectă a acestui sistem. Societățile mari și mijlocii au avut obligația raportării SAF-T încă din 2022, respectiv 2023, și este important să învățăm din experiența acestora.

Mirela Păunescu, expert fiscal cu vastă experiență în proiecte de implementare și verificare a declarațiilor SAF-T, va analiza provocările practice întâmpinate de contribuabili și va prezenta soluții concrete.

În concluzie, aspectele legate de raportarea și implementarea SAF-T trebuie tratate cu atenție, în special de către companiile marii și mijlocii, având în vedere că reprezintă una din cele mai importante transformări pe care le-a suferit sistemul fiscal din România până în prezent. Workshop raportarea electronica SAF-T

Subiecte abordate

  • Persoane obligate la raportarea SAF-T, tipuri de declarații SAF-T, termene de depunere, perioade de grație și sancțiuni aplicabile
  • Conținutul minimal obligatoriu pe fiecare tip de declarație SAF-T. Vom analiza câmpurile obligatorii pentru fiecare tip de declarație și restricțiile de validare aplicabile datelor raportate
  • Modalități de generare a declarațiilor SAF-T în funcție de sistemele informatice utilizate: care este cea mai bună modalitate de generare a declarației SAF-T, ce variante există în cazul în care se utilizează mai multe sisteme pentru gestiune și contabilitate Workshop raportarea electronica SAF-T
  • Validarea declarației SAF-T în DUK Integrator. Vom parcurge aspectele practice privind validarea în DUK Integrator a declarației SAF-T și nivelul de conformare asigurat de această validare
  • Teste de consistență și alte metode de verificare a declarației SAF-T. Vom parcurge testele de consistență aplicate de ANAF ulterior validării în DUK și depunerii declarației SAF-T, precum și alte verificări ce pot fi făcute ulterior generării declarației pentru a ne asigura că declarația este corectă
  • Aspecte practice. Pe baza experienței practice din proiectele de implementări SAF-T la societățile mari și mijlocii, vom încerca să extragem principalele puncte care vor contribui la implementarea cu succes a raportării SAF-T

Cursul se va derula pe parcursul a 4 ore și se va analiza aplicat noul sistem SAF-T, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum să raporteze informațiile cerute de Fisc prin declarația D406. Workshop raportarea electronica SAF-T

Sunt invitați să participe:

Evenimentul este recomandat tuturor contribuabililor care au obligația de raportare SAF-T prin intermediul declarației D406. Workshop raportarea electronica SAF-T

Certificate

Ca urmare a parcurgerii programului, OK Service Corporation va emite un Certificat de Participare pentru fiecare participant.

Reducere

3% pentru minim 2 participanți

Descarcă prospectul

Pentru a vizualiza prospectul acestui program, vă rugăm să apăsați pe butonul de DESCARCĂ PROSPECTUL de mai jos, să completaţi câmpurile solicitate și să trimiteți formularul. Veți fi redirecționat automat către prospectul programului după trimiterea formularului.

Înscriere

Pentru a vă înscrie la acest program, vă rugăm să apăsați pe butonul DESCARCĂ FORMULARUL de mai jos. După completarea datelor de contact se va deschide formularul de înscriere în format PDF, care va trebui salvat și completat (se poate completa folosind opțiunea Fill & Sign, sau imprima și completa cu pixul). Formularul completat, semnat și ștampilat se va trimite la adresa de e-mail inscrieri@okservice.ro

SEAP

Suntem prezenți cu programele din portofoliul nostru pe site-ul de achiziții publice https://www.e-licitatie.ro (SEAP). Ne găsiți la secțiunea operatori economici cu următoarele date de identificare:

Denumire participant – S.C. OK SERVICE CORPORATION S.R.L.
Oraș / Județ – Ploiești / Prahova
Cod Unic de Înregistrare – 1347190
Tip – Ofertant
Nr. referință – SAFT1802online

DATA
18 februarie 2025
DATA LIMITĂ DE ÎNSCRIERE
14 februarie 2025

LECTORI

Mirela PĂUNESCU

PLATFORMĂ DESFĂȘURARE
CURSURI ONLINE

LIVE ONLINE pe platforma ZOOM.

Taxa de participare:

680 lei

 TVA

Prețurile afișate nu conțin TVA!

PARTICIPANȚII LA ACEST PROGRAM AU MAI FOST INTERESAȚI ȘI DE…