Academia IFRS
Conceput pe durata a 24 de ore, 3 sesiuni a câte 2 zile (sesiunea I: 27-28.02.2025; sesiunea II: 06-07.03.2025; sesiunea III: 13-14.03.2025), cursul facilitează înțelegerea, dezvoltarea și consolidarea cunoștințelor cu privire la Standardele Internaționale de Raportare Financiară. academia IFRS
Pe parcursul cursului veți avea ocazia să vă dezvoltați și să vă consolidați cunoștințele cu privire la IFRS. Programul va fi extrem de util în a vă familiariza cu cerințele principalelor standarde și vă va oferi o abordare practică în înțelegerea cerințelor de raportare.
Beneficii:
- Explicați contextul internațional al raportării financiare
- Discutați și aplicați Standardele Internaționale de Contabilitate și Standardele Internaționale de Raportare Financiară specificate în situații practice
- Întocmește situații financiare în conformitate cu Standardele Internaționale de Contabilitate specificate, Standardele Internaționale de Raportare Financiară și cu deciziile Comitetului de Aprobare a Standardelor Tehnice
- Întocmiți rapoarte financiare de grup, inclusiv filialele, asociații și entitățile controlate în comun care rezultă din procesele de achiziție și fuziune.
Tematica abordată:
- Cadrul general de întocmire și prezentare a situațiilor financiare
- Standarde Internaționale de Contabilitate (IAS)
- Standarde Internaționale de Raportare Financiară (IFRS)
- Situații financiare consolidate
- Revizuirea situațiilor financiare
- Examen simulat și sesiune de recapitulare (opțional).
Agenda:
Sesiunea I – 27-28.02.2025
- Cadrul general pentru întocmirea și prezentarea situațiilor financiare
- IAS 1: Prezentarea situațiilor financiare
- IAS 8: Politici contabile, modificări în estimările contabile și erori
- IAS 15: Venituri din contractele cu clienții
- IAS 16: Imobilizări corporale
- IAS 23: Costurile îndatorării
- IAS 36: Deprecierea activelor
- IFRS 16: Leasing
Sesiunea II – 06-07.03.2025
- IAS 40: Investiții imobiliare
- IAS 10: Evenimente ulterioare datei bilanțului
- IFRS 5: Imobilizări deținute pentru vânzare și operațiuni întrerupte
- IAS 37: Provizioane, datorii și active contigente
- IFRS 3: Combinări de întreprinderi
- IFRS 10: Situații financiare consolidate
- Aspecte privind situațiile financiare consolidate – ajustări
- IAS 28: Investiții în entități asociate și asocieri în participație
- IAS 27: Situații financiare individuale
Sesiunea III – 13-14.03.2025
- IFRS 12: Prezentarea intereselor în alte entități
- Aspecte privind situațiile consolidate – probleme de consolidare, aspecte practice
- IFRS 11: Aranjamente comune
- IAS 12: Impozitul pe profit
- IAS 34: Raportarea financiară interimară
- IFRS 8: Segmente de activitate
- IFRS 1: Adoptarea pentru prima dată a Standardelor de Raportare Financiară Internațională
- Instrumente financiare. Recunoaștere și evaluare: IAS 32, IFRS 9, IFRS 7
- IAS 38: Imobilizări necorporale
- IFRS 2: Plata pe bază de acțiuni
- IAS 24: Prezentarea informațiilor referitoare la tranzacțiile cu părțile afiliate
- Revizuirea situațiilor financiare.
Acest curs este pentru: CEO-uri, directori financiari, directori economici, specialiști contabili, auditori financiari, consultanți financiari care doresc să învețe cum să aplice IFRS.
Certificarea finală
Veți primi un certificat care atestă expertiza în contabilitatea internațională, oferit de OK Service Corporation.
Taxa de participare
Clasă: 2495 lei/participant
Online: 1750 lei/participant
Data limită de înscriere pentru acest program este 13.02.2025!
Reduceri
5% pentru 2 participanți
15% pentru înscrieri până la data de 13 decembrie 2024
Descarcă prospectul
Pentru a vizualiza prospectul acestui program, vă rugăm să apăsați pe butonul de DESCARCĂ PROSPECTUL de mai jos, să completaţi câmpurile solicitate și să trimiteți formularul. Veți fi redirecționat automat către prospectul programului după trimiterea formularului.
Înscriere
Pentru a vă înscrie la acest program, vă rugăm să apăsați pe butonul DESCARCĂ FORMULARUL de mai jos. După completarea datelor de contact se va deschide formularul de înscriere în format PDF, care va trebui salvat și completat (se poate completa folosind opțiunea Fill & Sign, sau imprima și completa cu pixul). Formularul completat, semnat și ștampilat se va trimite la adresa de e-mail inscrieri@okservice.ro
Suntem prezenți cu programele din portofoliul nostru pe site-ul de achiziții publice https://www.e-licitatie.ro (SEAP). Ne găsiți la secțiunea operatori economici cu următoarele date de identificare:
Denumire participant – S.C. OK SERVICE CORPORATION S.R.L.
Oraș / Județ – Ploiești / Prahova
Cod Unic de Înregistrare – 1347190
Tip – Ofertant
Nr. referință – IFRS2702
Lector
-
Liliana IONESCU-FELEAGĂ