Prezentare Companie
OK Service Corporation a fost înfiinţată în anul 1991, fiind una dintre primele companii de instruire cu capital privat din România. OK Service Corporation concepe și livrează anual peste 100 programe de formare profesională, adresate în mod preponderent – dar nu exclusiv – managementului mediu și de vârf din organizațiile private și publice din România și abordează o paletă diversă de domenii precum: Management & Leadership, Finanțe – Contabilitate, Administrație Publică, Mini MBA, Antreprenoriat, Managementul Calității, Managementul Resurselor Umane, Guvernanță Corporativă, Marketing și Comunicare, Integrare Europeană, Managementul Schimbării Organizaționale.
Avem ca obiectiv principal furnizarea unei experiențe educaționale unice pentru participanții noștri, în cadrul unui mediu plin de provocări profesionale, care vă asigură că fiecare parte a programului organizat este într-adevăr de primă clasă.
OK Service Corporation și-a dobândit statutul și aprecierea de care se bucură astăzi, în special datorită lectorilor și partenerilor educaționali pe care îi are. Aceștia sunt selectați din rândul specialiștilor care activează cu succes în domeniul pe care îl prezintă și fac parte din categoria experților practicieni capabili să-și prezinte întregul bagaj de cunoștințe și experiențe în fața clienților noștri, din mediul privat sau administrație publică.
Pe parcursul celor 33 de ani de activitate compania a derulat numeroase proiecte/ contracte de prestări servicii de formare profesională atât cu organizații din mediul privat cât și din administrația publică. Derulăm servicii de instruire pentru Ministere, Agenții Naționale, Primării, Prefecturi, Instituții Publice Locale, Spitale, Consilii Județene, Companii Naționale, etc.
Programele noastre educaționale (seminarii, cursuri, workshop-uri, Mini MBA-uri, study tour-uri, etc.) se desfășoară în București și în majoritatea reședințelor de județ din țară. În funcție de cerințele organizațiilor programele pot fi personalizate sau de tipul Business Study Tour.
Programe Personalizate
Cursurile adaptate/ personalizate reprezintă o alternativă de înaltă valoare la programele noastre standard din grila anexată.
Suntem preocupați de identificarea celor mai eficiente și flexibile soluții de dezvoltare, care să crească perfomanța echipei dumneavoastră într-un timp cât mai scurt.
Programele adaptate sunt concepute pas cu pas împreună cu dumneavoastă, împreună stabilim nevoile și obiectivele cursului și implicăm experții OK Service Corporation în dezvoltarea unui program specific, focalizat pe specificul industriei și strategiei de ansamblu a instituției/ companiei.
Programele se pot desfășura la OK Service Corporation, la sediul dumneavoastră, online, sau într-un loc corespunzător, ales de comun acord.
Programele se bazează pe învățare activă și interactivitate, cursurile fiind practice, ancorate în situațiile reale ale companiilor client și adaptate categoriei de expertiză și profilului participanților.
Programe Internaționale
Procesul de deschidere europeană și internațională a companiei OK Service Corporation va continua și se va extinde în anul 2024 prin diversificarea și flexibilizarea ofertei educaționale în ceea ce privește educația continuă, perfecționarea profesională și cea academică în peste 20 de centre universitare din lume.
Prin intermediul partenerilor OK Service Corporation, putem livra programul de instruire în următoarele locații: Austria – Wirtschafts Universitat Viena; Spania – Universitat Politecnica de Catalunya BarcelonaTech Barcelona; Italia – Universita Luigi Bocconi Milano SDA Bocconi School of Management Milano; Italia – Universita Degli Studi di Roma La Sapienza Roma; Olanda – Vrije Universiteit Amsterdam; SIPU – Swedish Institute for Public Administration – Suedia; European Institute of Public Administration EIPA – Bruxelles; Geneva Business School – Elveția.
Beneficiile pe care aceste programe de formare profesională le oferă participanților, cât și organizației pe care o reprezintă sunt următoarele: experiență și recunoaștere națională și internațională.
Fiecare participant beneficiază de Diplomă/ Certificat de Participare/ Certificat de Absolvire, în funcție de programul de instruire parcurs.
Misiunea Noastră
Ajutăm organizațiile să învețe și să evolueze rapid și continuu, ca avantaj competitiv suprem, recunoscut în zilele noastre.
Oferim profesioniştilor soluții de dezvoltare profesională care răspund provocărilor curente dar și viitoare. Îi inspirăm să se autodepășească și să devină capabili să susțină cu succes obiectivele organizațiilor din care fac parte.
Valorile noastre
nominalizări în topurile
de profil
companii lucrează cu noi
pentru a-și îndeplini
nevoile de instruire
țări în care se desfășoară
formarea noastră
profesioniști instruiți
în ultimii 5 ani
Echipă
Echipa noastră este primul motiv pentru care clienții recomandă OK Service Corporation. Ne angajăm activ în tot ceea ce întreprindem, avem o abordare flexibilă, prietenoasă și de încredere. Împreună, oferim calități unice și o energie molipsitoare ce ajută clienții să fie concentrați și încrezători în dezvoltarea lor profesională.
Trainerii noștri sunt experți cu înaltă calificare în domeniile lor de expertiză. Împreună cu echipa de suport, ei se asigură că fiecare eveniment de formare va oferi combinația câștigătoare dintre învățarea propriu-zisă și asimilarea acesteia în activitatea profesională.
Acreditări
COMPETENȚE DIGITALE DE UTILIZARE A TEHNOLOGIEI INFORMAȚIEI CA INSTRUMENT DE ÎNVĂȚARE ȘI CUNOAȘTERE
AUDITOR ÎN DOMENIUL CALITĂȚII
EVALUATOR DE COMPETENȚE PROFESIONALE
EXPERT LEGISLAȚIA MUNCII
ARHIVAR
MANAGER RESURSE UMANE
MANAGER DE INOVARE
EXPERT FISCAL
COMPETENȚE ANTEPRENORIALE
MANAGER AL SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL RISCULUI
EXPERT PREVENIRE ȘI COMBATERE A CORUPȚIEI
AUDITOR INTERN ÎN SECTORUL PUBLIC