Management proceduri pentru dezvoltarea sectorului public
Tematică
- Definirea și înțelegerea conceptele de sector public, administrație publică, management public, interes public, entitate publică, autoritate publică, instituție publică, serviciu public, serviciu de utilitate publică, afacere publică,antreprenoriat public, parteneriat public-privat
- H.G. nr. 909/2014 – Strategia pentru consolidarea administrației publice 2014-2020
- Performanță în administrația publică/capacitate administrativă
- Metode, tehnici și proceduri de eficientizare a serviciului public
- Managementul prin comparație sau benchmarking
- Managementul prin obiective
- Managementul prin bugete
- Managementul prin proiecte
- Managementul programelor de dezvoltare comunitară
- Legislație utilă și anexe documentare cu grafice de lucru
- Etapele modelului procesual
- Stabilirea agendei
- Formularea alternativelor
- Decizia
- Implementarea politicilor
- Evaluarea politicilor publice
- Erori de evaluare
- Criterii de evaluare a unei politici publice la nivel European
- Evaluarea politicilor publice în România
- Analiza de politici publice
- Calitate și managementul calității în administrația publică. Concepte și terminologie
- Principiile managementului calității
- Cerințele standardului ISO 9001:2015
- Abordarea procesuală în administrația publică. Harta procesuală
- Leadership în administrația publică
- Planificarea calității – instrumente și tehnici
- Etapele implementării unui sistem de management al calității
- Managementul informațiilor documentate
- Managementul proceselor cheie în administrația publică
- Îmbunătățirea calității serviciilor publice – dezvoltarea proiectelor de îmbunătățire; tehnici și instrumente
- Costurile calității
- Procesul de comunicare în administrația publică. Strategii de comunicare. Tehnici de soluționare a conflictului
CALENDAR
Acest curs face parte din portofoliu și este disponibil la cerere.
Ne puteți contacta la:
+4 0722 456 496
office@okservice.ro
sau completați formularul de contact: