Project Description

Tematică

  • Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
  • Legea nr. 52/ 2003 privind transparența decizională în administrația publică
  • Legea nr. 109/ 2007 privind reutilizarea informațiilor din instituțiile publice
  • Fluxuri de comunicare: top management, angajați, public, colaboratori, parteneri, terți, organe de control
  • Tehnici de comunicare, protocol, secretariat instituțional, organizarea evenimentelor
  • Comunicarea, instrument de dezvoltare personală și organizațională – schema comunicării și elementele componente
  • Etapele și mecanismele procesului de comunicare interpersonală: bariere, strategii; persuasiune și argumentare în comunicarea interpersonală; Stiluri de comunicare interpersonală; Construirea și motivarea echipei
  • Tipuri de comunicare și analiza lor:  comunicarea scrisă/ comunicarea verbală (ton, timbru, intonație); comunicarea non-verbală și elemente de paraverbal, comportament, folosirea timpului, utilizarea artefactelor
  • Comunicarea organizațională și campanii integrate: Conferințe de presă și discursuri; menținerea relațiilor; analiza concurenței; organizarea de evenimente; pregătirea întâlnirilor de lucru; tehnici de negociere ca formă de comunicare managerială
  • Comunicarea și identitatea organizației: procesul de construire; managementul imaginii; comunicarea internă: forme ale comunicării și utilizarea lor eficientă
  • Modalități de ascultare activă
  • Obstacole în comunicarea interpersonală
  • Metode de comunicare interpersonală și rolul comunicatorului. Comunicare verbală și non-verbală
  • Asimilarea elementelor de identificare a publicului țintă
  • Publicul și categoriile de public specifice instituțiilor publice
  • Ascultarea activă, asertivitate și empatie – calități, tipologii și modele comportamentale în relația funcționarului public cu cetățenii
  • Comunicarea și lucru în echipă
  • Rolul comunicării interne în organizație
  • Echipa și rolul ei în sectorul public în vederea comunicării și a relațiilor publice
  • Evoluția echipelor în comunicare și relaționarea instituțională
  • Conceptul de imagine instituțională. Definirea identității și imaginii instituției publice
  • Mecanisme de formare a imaginii. Instrumente de analiză a imaginii. Menținerea și influențarea unei imagini pozitive
  • Gestionarea imaginii publice cu ajutorul mass-media și social-media
  • Importanța și colectarea feedback-ului din partea stakeholderilor instituției publice

Aveți întrebări referitoare la tematică, lectori, costuri, discount-uri?

Completați formularul de contact:

Contact

Sau ne puteți contacta la:

+4 0722 456 496
office@okservice.ro