Tematică
- Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
- Legea nr. 52/ 2003 privind transparența decizională în administrația publică
- Legea nr. 109/ 2007 privind reutilizarea informațiilor din instituțiile publice
- Fluxuri de comunicare: top management, angajați, public, colaboratori, parteneri, terți, organe de control
- Tehnici de comunicare, protocol, secretariat instituțional, organizarea evenimentelor
- Comunicarea, instrument de dezvoltare personală și organizațională – schema comunicării și elementele componente
- Etapele și mecanismele procesului de comunicare interpersonală: bariere, strategii; persuasiune și argumentare în comunicarea interpersonală; Stiluri de comunicare interpersonală; Construirea și motivarea echipei
- Tipuri de comunicare și analiza lor: comunicarea scrisă/ comunicarea verbală (ton, timbru, intonație); comunicarea non-verbală și elemente de paraverbal, comportament, folosirea timpului, utilizarea artefactelor
- Comunicarea organizațională și campanii integrate: Conferințe de presă și discursuri; menținerea relațiilor; analiza concurenței; organizarea de evenimente; pregătirea întâlnirilor de lucru; tehnici de negociere ca formă de comunicare managerială
- Comunicarea și identitatea organizației: procesul de construire; managementul imaginii; comunicarea internă: forme ale comunicării și utilizarea lor eficientă
- Modalități de ascultare activă
- Obstacole în comunicarea interpersonală
- Metode de comunicare interpersonală și rolul comunicatorului. Comunicare verbală și non-verbală
- Asimilarea elementelor de identificare a publicului țintă
- Publicul și categoriile de public specifice instituțiilor publice
- Ascultarea activă, asertivitate și empatie – calități, tipologii și modele comportamentale în relația funcționarului public cu cetățenii
- Comunicarea și lucru în echipă
- Rolul comunicării interne în organizație
- Echipa și rolul ei în sectorul public în vederea comunicării și a relațiilor publice
- Evoluția echipelor în comunicare și relaționarea instituțională
- Conceptul de imagine instituțională. Definirea identității și imaginii instituției publice
- Mecanisme de formare a imaginii. Instrumente de analiză a imaginii. Menținerea și influențarea unei imagini pozitive
- Gestionarea imaginii publice cu ajutorul mass-media și social-media
- Importanța și colectarea feedback-ului din partea stakeholderilor instituției publice
- Studii de caz
curs comunicare organizationala
CALENDAR
Acest curs face parte din portofoliu și este disponibil la cerere.
Ne puteți contacta la:
+4 0722 456 496
office@okservice.ro
sau completați formularul de contact: