
Raportarea SAF-T
Raportarea SAF-T
Raportarea SAF-T, devenită efectivă odată cu prima obligație de transmitere, la începutul anului trecut, a reprezentat și continuă să reprezinte o provocare atât pentru contribuabilii raportori, cât și pentru dezvoltatorii de software. Având în vedere complexitatea operațiunilor economico–financiare derulate în prezent, o serie întreagă de aspecte au fost soluționate de-a lungul timpului sau continuă să ceară soluții în special la nivel individual.
Experiențele de până acum ne arată că raportarea este complexă și necesită pregătire, atenție, dar mai ales, cunoașterea cât mai în detaliu a elementelor care o definesc. Pentru că validarea unui fișier .xml generat de aplicație nu este garanție a unei raportări complete și corecte, vă propunem o întâlnire în care să discutam amănunțit, aspectele esențiale care o definesc.
Întâlnirea se va derula pe parcursul a 4 ore și se adresează atât companiilor care sunt deja în proces de raportare, încă de anul trecut (contribuabilii mari), cât și companiilor pentru care obligația de raportare a intervenit începând cu luna ianuarie a acestui an (contribuabilii mijlocii).
Calitatea raportării depinde de pregătirea aplicației, de actualizarea informațiilor, de modalitatea de reflectare în contabilitate, de respectarea regulilor de utilizare a aplicației, dar și de aplicație în sine.
Subiecte abordate
Pe parcursul întâlnirii vom urmări două aspecte principale:
- o primă parte, în care se vor analiza aspecte care țin de conștientizarea conținutului declarației și a informațiilor care trebuie raportate către ANAF, parte în care va fi exemplificat modul în care se transpun în raportare principalele operațiuni care definesc activitatea unei societăți, precum și
- o a doua parte, în care se vor analiza măsuri menite să asigure corectitudinea întocmirii raportării, precum și a faptului că datele sunt complete.
Ne bazăm, în aprofundarea subiectului, pe experiența acumulată de-a lungul raportărilor anterioare, pe soluțiile adoptate pentru depășirea obstacolelor întâlnite, având în vedere și soluțiile tehnice de generare a fișierului specific raportării. De asemenea, se vor detalia metode de verificare a datelor raportate, plecând de la cel mai des întâlnite erori identificate.
Este încurajată o întâlnire interactivă, o discuție liberă între participanți, care să ajute la soluționarea problemelor întâlnite în practică.
Raportarea SAF-T
Certificarea finală
Ca urmare a parcurgerii programului, OK Service Corporation va emite un Certificat de Participare pentru fiecare participant.
Descarcă prospectul
Pentru a vizualiza prospectul acestui program, vă rugăm să apăsați pe butonul de DESCARCĂ PROSPECTUL de mai jos, să completaţi câmpurile solicitate și să trimiteți formularul. Veți fi redirecționat automat către prospectul programului după trimiterea formularului.
Înscriere
Pentru a vă înscrie la acest program, vă rugăm să apăsați pe butonul ÎNSCRIE-TE de mai jos, să completaţi câmpurile solicitate și să trimiteți formularul.
Taxă de participare
Clasă/Online
800 Lei+TVA/participant
Data limită de înscriere pentru acest program este 31.03.2023!
Reduceri
Clasă/Online
615 Lei+TVA/participant până la 17 martie 2023
Lectori
-
Adriana POPA
-
Nicu POPA