Acasa/Clase Virtuale/Comunicarea în situații de criză. Comunicare în social media

Tematica abordată:

Social media. Principii, instrumente, strategii

  • Noțiuni și termeni fundamentali în noua paradigmă a comunicării digitale
  • Facebook, instrument inovativ pentru comunicarea instituțională
  • Strategii și obiective de comunicare pentru organizații în social media
  • Vizibilitate, credibilitate și impact pozitiv al brandului instituțional
  • Comunicarea instituțională prin intermediul social media în România recentă. O paralelă cu modelele tradiționale
  • Studii de caz. Abordări comunicaționale pragmatice și retorica discursului
  • Managementul profilului personal de Facebook. De la micro-influenceri la community leadership

Managementul comunicării în situații de criză. Tradiții teoretice și modele de acțiune

  • Comunicarea de criză. Trenduri în sfera digitală
  • Tipologia crizelor de comunicare în organizații și modele clasice de răspuns
  • Comunicarea instituțională și teoria publicurilor. Analiza situațiilor de comunicare
  • Principii ale comunicării de criză în perspectiva jucătorilor strategici. Studii de caz
  • Analiza comunicării în situații de criză. Simularea unei crize de comunicare în organizație și implementarea de potențiale strategii de răspuns

Certificarea finală

Ca urmare a parcurgerii programului, OK Service Corporation va emite un Certificat de Participare pentru fiecare participant.

Reduceri

100 Lei/ participant

ÎNSCRIE-TE LA CLASĂ

DATA
27 – 29 octombrie 2021
DATA LIMITĂ DE ÎNSCRIERE
18 octombrie 2021

LECTORI

Carmen PRODAN

PLATFORMĂ DESFĂȘURARE
CURSURI ONLINE

ZOOM

Întrebări frecvente

Taxa de participare:

1.250 lei

PARTICIPANȚII LA ACEST PROGRAM AU MAI FOST INTERESAȚI ȘI DE…